Saturday 12 September 2015

I travelled the world and I'm back! - Terug van mijn wereldreis!


I made my world trip (I came back home in December), started learning Chinese, made my first trip to the mighty Alps, got a new job (twice!), started bouldering and by now I kind of settled back into normal life I guess.

I've been blogging on my travelblog for a while after I came back home, but I realised I missed this place. So, here I am. I feel like I'm home again and it feels good! I'm ready to share all of the travel adventures and tips and I already picked up my crochet hook again (The photo above shows my first finished project after I came home).

Also, as you do when you travel, you take on new habits and learn along the way. Along with my travel memories, I took home a new love for my home country The Netherlands. So, I felt like Share the bright side should go bilingual by adding Dutch posts. So, hello first bilingual post and let me know what you think about it in the comments below.

See you Wednesday!

---------------- Nederlands ------------------

Ik heb de wereld rondgereisd, ben begonnen met het leren van Chinees, heb voor het eerst de machtige Alpen bezocht, heb (twee keer) een nieuwe baan gevonden, heb een nieuwe hobby in de vorm van boulderen en nu lijkt het erop dat ik weer een beetje geland ben. 

Nadat ik terugkwam in december heb ik nog een tijdje op mijn reisblog geschreven, maar ik miste de vrijheid van onderwerpen die ik op deze blog had. Dus ben ik nu terug en het voelt een beetje als thuiskomen. Ik hoop mijn reiservaringen en tips hier te delen en ik ben inmiddels alweer lekker aan de haak geslagen (zie de bovenstaande foto voor mijn eerste projectje dat ik gemaakt heb nadat ik thuis kwam)

En dit is dus mijn eerste tweetalige blogpost (Engels en Nederlands). Want naast een berg aan reisherinneringen heb ik ook een nieuwe liefde voor Nederland gevonden. Dus vond ik het tijd om Share the bright side tweetalig te maken. Laat mij maar weten of het jullie bevalt zo.

Tot woensdag!

No comments:

Post a Comment